poniedziałek, 17 lutego 2014

Rozdział 12

,,Życie może byc czasem bardzo trudne,ale zawsze warto przebrnąc przez ból.Lepiej jest odczuwac wszystkie emocje,niż nie czuc niczego.''
*LUCY*
-Przepraszam cię ale muszę już iśc.
-Nic się nie stało-odpowiedziałam Perrie i się uśmiechnęłam.
-To do zobaczenia!-powiedziała i wybiegła z kawiarni.Ciekawe kto to ten Zayn...Dobra to nie moja sprawa.Na mnie chyba też już pora. Kiedy szłam przez park usiadłam na jednej z ławek i zaczęłam płakac.Ja nie dam rady!Nie mogę z nim mieszkac...
-Ej, wszystko dobrze?-podeszła do mnie jakaś dziewczyna i usiadła koło mnie.
-Nie.- powiedziałam i zaczęłam płakac jeszcze bardzie a ona mnie przytuliła.
-Cii. Wszystko będzie dobże. - powiedziała i dopiero teraz na nią spojrzałam.
-Cara.-powiedziała.
-Lucy-odpowiedziałam i uśmiechnęłam co w tej sytuacji chyba nie za dobrze wyglądało.
-Too... Powiesz mi co się stało?-zapytała. Opowiedziałam jej wszystko.
-Wow. No to nieźle. Wiesz co,ja już muszę iśc ale podaj mi swój numer.Musimy się jeszcze kiedyś spotkac.-powiedziała i odeszła. 
*godzinę później*
Jestem już przed domem. Dobra Lucy. Wdech,wydech. Dasz radę!Weszłam do domu i zobaczyłam jakieś dwie dziewczyny.
-Co wy tu robicie?-zapytałam.
-Raczej ja powinnam cię o to zapytac.-powiedziała ta w kolorowych włosach.
-Mamo!-krzyknęłam.
-Nie krzycz tak.O co chodzi? 
-O co chodzi?! Kto to jest?!
-Gemma siostra Harry'ego i Waliyha siostra przyjaciela Harry'ego.
- I pewnie Harry też tu jest prawda?-zadrwiłam.
-Ktoś mnie wołał?-powiedział dobrze znany mi głos.
-Świetnie!-powiedziałam i poszłam do kuchni. 
Postanowiłam napisac do Cary.
Wsadziłam telefon do kieszeni i poszłam zobaczyc mój nowy pokój a także się przebrac.
  
-Wow-powiedziałam cicho do siebie kiedy weszłam do sypialni.Były w niej jeszcze dwie pary drzwi. Na pierwszych była tabliczka z napisam ''garderoba'' a drugich ''łazienka'' postanowiłam najpierw zobaczyc garderobę.
O boże!Kocham ich. Postanowiłam że łazienkę zobaczę później. Wzięłam jakieś ciuchy i poszłam się przebrac.
---------------------------------------------------------------------------------
Hej! Wiem że dodaje krótkie rozdziały ale to po prostu z braku czasu:( Ale teraz będę miała go więcej i następny rozdział będzie dłuższy!:) Pozdrawiam xx
                                              4 kom=next
Pamiętaj!
Komentarz=szacunek dla autora. 








5 komentarzy: