sobota, 4 stycznia 2014

Proloblog.

*2005 rok* *narrator*
Jak codziennie dziesięcioletnia Lucy niechętnie wstała i zaczęła się szykowac do szkoły.Pewnie zastanawiacie się czemu niechętnie skoro miała tylko 10 lat. Otóż Lucy była gnębiona w szkole przez pewnego chłopaka i jego przyjaciół.Były tylko trzy osoby którym ufała.Sophia Walker,Lisa Young i Emily Cook.Dziewczyny znały się od urodzenia ponieważ ich mamy się przyjaźniły.
-Mamo ale ja nie chcę tam iśc.-Powiedziała przygnębiona dziewczynka.
-Lucy musisz.Za tydzień się wyprowadzamy.Musisz jeszcze trochę wytrzymac.
-Ehhh no dobrze.
-No to idź szybko bo się jeszcze spóźnisz na pierwszą lekcje.-poganiała ją mama.
Dziewczyna zrezygnowana wyszła.Jej mama nie wiedziała jak to jest kiedy każdego dnia ktoś się z ciebie wyśmiewa.
-No widzę że nasza koleżanka już przyszła.-odezwał się ON i się do niej chytrze uśmiechną a ona jak najszybciej pobiegła do szkoły.
*2014 rok* *Lucy* 
Wróciłam.Wróciłam do tego przeklętego Londynu.Niby to było 9 lat temu ale ciągle o tym pamiętałam.Z jednej strony ciesze się bo dawno nie widziałam się z dziewczynami ale z drugiej strony nie wiem czego się spodziewac.Czy moi dawni prześladowcy poznają mnie ? Czy ON mnie pozna ? Wiem jedno. Teraz nikt mi nie powie że jestem brzydka,gruba lub głupia , bo nie jestem.Znam swoją wartośc.Będzie co będzie.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------- I oto proloblog ! :) Mam nadzieje że się spodoba <3 

2 komentarze: