niedziela, 5 stycznia 2014

Rozdział 4 ,,Idziesz z nami i koniec ''

*KILKA DNI PÓŹNIEJ PIĄTEK* *LUCY* 
Właśnie wychodziłam z dziewczynami ze szkoły kiedy zatrzymała nas jakaś blondynka z różowymi końcówkami włosów , chyba z naszej klasy.
Perrie Edwards
-Hej dzewczyny ! -krzyknęła radośniej.
-Hej Perrie. To jest Lucy. Lucy to Perrie. - przedstawiła nas sobie Sophia.
-Hej - powiedziałam.
-Hej hej . Dobra chciałam się was zapytac czy przyjdziecie dzisiaj do mnie na imprezę. Będzie super ! - powiedziała Perrie. Impreza ? Oho . Jak byłam ostatnio na imprezie to przyszłam tak schlana że matka dała mi szlaban na wszystko ! 
-Jasne że przyjdziemy - powiedziała Emily na co blondynka się uśmiechnęła.
-To do zobaczenia ! a i zaczyna się o 20 ! - powiedziała i odeszła a my ruszyłyśmy w stronę mojego domu.
*DOM LUCY* *SOPHIA* 
-Wiecie dziewczyny...-zaczęła Lucy-ja nie mogę z wami iśc.
-Ale dlaczego ? -zapytałam. Byłam zdziwiona ponieważ jak rozmawiałam z Lucy przez telefon albo skypa przez te 9 lat to mówiła że kocha imprezy.
-Bo jak ostatnim razem poszłam na imprezę to wróciłam cała schlana i miałam szlaban na wszystko , na wieki - powiedziała i spuściła wzrok.Zastanowiłam się chwile i...
-Mam pomysł ! -krzyknęłam.
-O nie - zaśmiała się Lisa na co ja tylko wywróciłam oczami i kontynuowałam.
-Powiesz mamie że śpisz u mnie - powiedziałam z uśmiechem.
-To nie jest taki zły pomysł - powiedziała Emily.
-No dobże. To ja pójdę się jej zapytac - powiedziała i wyszła a ja przez ten czas zaczęłam szukac jakiejś sukienki dla niej.
*LUCY*
Weszłam do kuchni gdzie jak zwykle siedziała moja mama i coś gotowała. Dobra. Raz grozi śmierc.
-Mamoo ? 
-Tak kochanie ?
-Mogłabym dzisiaj spac u Sophi ? - i chwila prawdy.
-Jasne kochanie. Tylko wróc jutro zanim się ściemni. - odpowiedziała (co?) 
-Dziękuje.Kocham Cię - pocałowałam ją w policzek i pobiegłam na górę do pokoju.Postanowiłam wrobic dziewczyny. Weszłam do pokoju ze smutną miną.
-Nie pozwoliła ci ? -zapytała Sophia.
-Noo pozwoliła ! - powiedziałam i się szeroko uśmiechnęłam.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hej hej :) Szybko mi idą te rozdziały xD może chcecie dzisiaj piąty ? ;p pozdrawiam xx

1 komentarz:

  1. Uhuhu fajowy. Eee co to ma znaczyc, ze tylko ja daje komentarze? Głupki ruszcie dupy :C /Ola

    OdpowiedzUsuń