sobota, 4 stycznia 2014

Rozdział 1 ,,Zdziwiony ? ''

*Lucy*
Weszłam do tej przeklętej szkoły ubrana w to.Poszłam do sekretariatu żeby dowiedziec się którą mam szafkę i odebrac plan lekcji.Okazało się że moja pierwsza lekcja to matma.Świetnie! W poprzedniej szkole miałam ledwo 2 na semestr.Zobaczyłam że jakieś trzy dziewczyny mnie obserwują i nagle mnie olśniło ! Przecież to Sophia,Emily i Lisa.Dziewczyny jak się domyśliły to szybko do mnie podbiegły i zaczęłyśmy się przytulac.Tak dawno ich nie widziałam...
-Jeju Lucy to naprawdę ty ? -zapytała  Em z wyraźnym niedowierzaniem w głosie.
-Tak.Ile my to już się nie widziałyśmy ? Jakieś 9 lat oczywiście nie licząc skypa !-zawołałam.
-No jakoś tak będzie.Do której klasy Cię przydzielili ? - zapytała tym razem Lisa.
- 3 A. A wy do której chodzicie ?
-Też do 3 A - powiedziała Sophia i się uśmiechnęła.
-No to chodźmy bo zaraz się spóźnimy na tą świetną lekcje jaką jest matematyka.-powiedziałam sarkastycznie i wywróciłam oczami na co dziewczyny się zaśmiały.Jeszcze nie widziałam mojego dawnego prześladowcy.Świetnie! Nawet nie wiecie jak się ciesze że nie muszę jego oglądac.Weszłyśmy do klasy i dziewczyny zajęły swoje stałe miejsca a ja szukałam wolnego.Znalazłam jedną wolną ławkę na końcu klasy.Cóż. Prawdę mówiąc tego się spodziewałam.Położyłam książki na ławce po czym usiadłam.Nagle drzwi do klasy się otworzyły a ja zobaczyłam nikogo innego jak JEGO. Ehh źle.Bardzo,bardzo,bardzo źle ! Jako że jedyne miejsce było wolne koło mnie to ruszył w moją stronę pewnym krokiem pięknie uśmiechając się.Kiedy już usiadł położył rękę na moim udzie i zapytał:
-Jak masz na imię piękna ? Bo wcześniej jakoś Ciebie tutaj nie widziałem kochanie.-Na co ja się zaśmiałam i "zrzuciłam" jego rękę.
-Po pierwsze nie mów do mnie kochanie.Po drugie jak mam na imię ? Lucy. Lucy Roberts. Mówi ci to coś ? -zapytałam i się szeroko uśmiechnęłam a jego zamurowało i jak widział jego kolegów co siedzieli przed nami też.
-Zdziwiony ? - zapytałam i odwróciłam się w stronę tablicy bo właśnie do klasy wszedł nauczyciel.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Krótki ale jest :) Pozdrawiam xx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz